Uca Pacha
ocena: 0+x
edytuj N

Gra jako taka, czyli bebechy Uca Pacha

Uca Pacha to historical fiction. Bóstwa Inków wróciły i pozwoliły swoim wiernym podporządkować sobie świat dzięki potężnej magii. Inkowie, wykorzystując nadane im moce, prowadzą politykę wyniszczenia kulturalnego Europy. Na ruinach Madrytu zbudowali Nowe Cuzco - swoją nową stolicę.

Gracze wcielają się w agentów policji politycznej i współdziałają żeby pilnować porządku w Nowym Cuzco.

Głos recenzentów

Samozwańczy Guru systemów autorskich, lubelski Janosik, akrobata i anarchista nie powala na kolana w sposób szokujący, niestety. Jasne, Uca Pacha to kawał porzadnego rzemiosła, w miarę rzetelnie spisanego. Autor ponaddobrze radzi sobie z trudnym narzeczem polskim (są drobne uchybienia, ale to bardziej praca redaktora), dzielnie tworzy historical fiction a potem dobrze prowadzi linię teokratycznego imperium. Podoba mi się skład tekstu, widać logikę i myślenie.
Szkoda trochę, że zaprzepaszczone zostały domeny magiczne - zamiast jakiegoś fajniastego, miodnego i elastycznego systemu, dostajemy zestaw skilli i tyle. Nieźle, mogło być lepiej. Jeszcze 3-4 pomysły na przygody oraz przeniesienie ciężaru (a właściwie ilości stron) z mechaniki na opis świata.
Jak dla mnie - 6/10 i brąz.
Za: Maciej 'lucek' Sabat

Informacje

Autor

Jarosław 'beacon' Kopeć

Linki

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 License.