Rebound
ocena: 0+x
edytuj
Okladka8fq.jpg

Okładka podręcznika Rebound

Od autora: Na sam początek, żeby wszystko było jasne, bo sporo osób się o to pyta: NIE, OBRAZKI NIE SĄ MOJE. NIE UMIEM RYSOWAĆ, A WEDŁUG MNIE RPG NIE ISTNIEJE BEZ OBRAZKÓW.

Rebound to jeden z niewielu systemów RPG typu space-opera (jest to odmiana science fiction, opierająca się na kosmicznych podróżach, odkrywaniu nowych planet, kosmicznych walkach). Mleczna Droga jest podzielona na 6 frakcji, które powstały po III wojnie światowej: Cesarstwo, Unia, USA, Tao, Nano-magów, Anarchistów. Głównym motywem napędzającym Bohaterów Graczy do działania, jest zbliżający się gigantyczny kataklizm: tytułowe "Odbicie" - kurczenie się wszechświata. Galaktyka pogrążona jest w anarchii i panice, ale najlepsi naukowcy próbują w jakiś sposób zapobiec zniszczeniu wszechrzeczy. Tylko od graczy zależy jak spędzą ostatnie lata życia - napadając na statki kosmiczne niczym piraci, czy wręcz przeciwnie - próbując powstrzymać rozszerzający się chaos. System jest raczej w klimacie Dark Sci-Fi.

Mechanika jest dość prosta, opiera się na k100 i w bardzo małym stopniu na k6. Jest 6 pochodzeń do wyboru, nie ma klas postaci, każdy nazywa swoją profesję jak chce.

Postęp prac:

  • Mechanika: 80%
  • Świat: 60%
  • Skład: 70%
  • Ogólny poziom prac: 70%

Przewidywane jest tworzenie dodatków jeżeli system odniesie "sukces".

informacje

  • autor: Michał "Enzo" Stonawski
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 License.