Pływ
ocena: 0+x
edytuj

Koncepcja Pływu rozwijana jest od 2003 roku. Od początku 2007 roku oficjalna strona systemu istnieje jako osobny dział portalu Wrota Wyobraźni, a sama gra jest intensywnie testowana przez drużyny graczy z całej Polski.
Pływ posiada blog informacyjny oraz forum dyskusyjne. Autor pojawia się na kilku konwentach rocznie, prezentując projekt gry na prelekcjach i sesjach dla chętnych.
Plany wydawnicze zakładają wydanie I settingu drukiem w postaci dwóch książek po ok. 160 stron (podręcznik ogólny oraz dla MG).
Artykuły prezentujące fragmenty settingu znajdują się w dziale Biblioteka Wiedzy na stronie: plyw.wrota.com.pl.
W sierpniu 2008 r. udostępniona została całość mechaniki. Autorzy udzielają pozwolenia na swobodne pobieranie i wykorzystywanie całości lub fragmentów tych zasad w dowolnych celach, a także oferują pomoc przy dostosowaniu ich do settingów innych niż Pływ.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 License.