Litil Divil
ocena: 0+x
edytuj

Fabuła i rola gracza

Raz na ruski rok w Piekle pojawia się Very Very Litil Divil (albo kilku), którego jedynym marzeniem (marzenie ściętej głowy) jest wydostanie się z Piekła i rozpoczęcie normalnego życia w nieco chłodniejszym klimacie. Pech chce, że tym Very Very Litil Divilem jest gracz. Uciec permamentnie można tylko jednym sposobem. Pokonując najpotężniejeszego Divila w Piekle przez co zyskuje się status Extremely Old Ancient Gargantuan Big Colossal Divil i zdolność ucieczki z Piekła. Jednak nie jest to łatwe zadanie (a właściwie jest ono prawie niemożliwe) gdyż by w ogóle zmierzyć się z EOAGBC Divilem należy wcześniej pokonać po kolei wszystkich starszych stopniem Divili. Kłopot w tym, że po każdej porażce gracz staje się z powrotem Very Very Litil Divilem i musi mozolnie od nowa piąć się w hierarchii (w całem historii Piekła tylko jeden VVL Divil osiągnął status Old Ancient Gargantuan Big Colossal Divil i zmierzył się z EOAGBC Divilem. Niestety przegrał i po dziś dzień załamany snuje się na poziomie VVL Divil).

Mechanika

Gra korzysta z autorskiej mechaniki opartej na poziomach. Wszystko utrzymane jest w jak najbardziej humorystycznej konwencji.

Pozostałe

Jak piszą autorzy:

Już wkrótce na rynku pojawią się dodatkowe kampanie, opisy światów, bestiariusze i cały ten komercyjny chłam.

Czekamy na ów "chłam", a tymczasem przekierowuję na stronę internetową projektu, która znajduje się tutaj.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 License.