Lintharia
ocena: 0+x
edytuj

Lintharia to RPG rozgrywane przez forum. Akcja osadzona jest w roku 3508 po Wielkiej Schizmie, w której bogowie rozdzielili się na dwa obozy walczące o wpływy wśród mieszkańców Krainy. Dwójka intrygantów, małżeństwo bardzo silnej bogini i młodego boga niepodzielnie rządzi umysłami piratów panujących nad Morzem oraz ukrytych w enklawie puszczy Emleris elfów leśnych. Pozostała piątka bogów utrzymuje luźno pojęty porządek w Centralnym Sojuszu Księstw Sprzymierzonych rządzonym przez króla Taiarda XII Miłościwego oraz górach zamieszkanych przez krasnoludów. Ład ten jednak chyli się ku końcowi. Ataki Szkarłatnych Piratów stają się coraz zuchwalsze, zaś porządnych obywateli zamieszkujących stolicę Sojuszu, Edinhall, łupi bezlitośnie złodziej doskonały. Pustkowia i Południowe Góry zamieszkane są przez okrutnych zbójców, wśród których największy postrach budzi półelf zwany Demonem. Równowaga bliska jest zachwianiu, a jej strażnicy - magowie, mają dosyć bezinteresownego przywracania sprawiedliwości w imię na wpół zapomnianych praw. Nikomu ufać nie wolno, bowiem tutaj pewna jest tylko śmierć.

Informacje dodatkowe

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 License.