Kronika lat i zim
ocena: 0+x
edytuj

"Kronika lat i zim" to gra o Bohaterach przez duże "B". Bardzo heroic, w klasycznych klimatach fantasy, umieszczony w prostej, całkowicie autorskiej mechanice opartej na K6, nastawiony na klimatyczność, narracyjność i to, czym RPG jest - fabułę. KLZ to system do opowiadania.

Świat, w którym osadzono akcję, to kraina celtyckich wierzeń i mitów, z całą paletą świąt i obrzędów, wojen i konfliktów, nieznanych terenów i tajemnic do odkrycia. Całość bazuje na III-wiecznej Irlandii, która jest kolebką i źródłem dla europejskiej fantastyki.

informacje

  • autorzy: Dorota "Aque" Łukaszek i Krzysztof "Garfield" Roskowski
  • oficjalna strona: Kronika lat i zim - na stronie tej można znaleźć podstawowe informacje, opis postępu prac, sprawozdania z playtestów, historię systemu, a także artykuły na temat tego, co zawiera: konkretnych fragmentów mechaniki czy settingu, wobec których autorzy chcieliby uzyskać odzew.
  • podręcznik - nie jest (przynajmniej na razie) udostępniony masowo, ale jeśli ktoś chce się zapoznać z jego treścią, może skontaktować się z autorami.
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 License.