Apokalipsa: Shihan
ocena: 0+x
edytuj

Apokalipsa: Shihan to projekt nowego systemu RPG. Oparta na polskiej mechanice Q10 opowieść o nadludziach którzy muszą zdecydować o ostatecznym rozrachunku ludzi z bogiem.
Świat w który zagłębią się bohaterzy gry, przypomina świat, który znamy zza okna. Tylko przypomina, bowiem za oknem nie zobaczymy wampirów, tajnych zgromadzeń, kultystów czy wreszcie Aniołów i Demonów, na których usługach są Wybrańcy.
Każdy Shen (na całym świecie shihani mają różne nazwy) posiada znacznie doskonalsze zmysły, siłę, szybkość i zręczność. Dzięki treningowi i umiejętnościom są w stanie unikać kul, a także skakać na znaczne odległości, czy wreszcie samą postawą kogoś przestraszyć.
Z czasem te „zwykłe” moce okazują się być niczym w porównaniu z mocą demonów, czarnoksiężników, różnych bóstw czy prastarych artefaktów. Wtedy Shihani sięgają po dawno już zapomnianą wiedzę korzystania z energii ciała - Chi. Inni szukają rozwiązania w mocach, których człowiek jeszcze nie poznał, mocach umysłu - Psi. Jeszcze inni zaczynają wyczuwać moc która ich otacza, moc którą mogą kształtować - moc.
Każdy Shihan musi walczyć, bo apokalipsa, dzień sądu ostatecznego zbliża się i nie ma przed nim ucieczki. Na barkach każdego spoczywa odpowiedzialność za całą ludzkość… ludzkość z której się wywodzi.

informacje

  • autor/autorzy: Paweł "Skorban" Ładna, Marcin "Kicek", Marcin "Bindziak" Binda, Tomasz "Arist" Gołdynek, Artur "Koza" Kozłowski, Jakub "Dude" Pawula i wielu innych którzy przyczynili się do powstania tego projektu
  • oficjalna strona: www.skorban.boo.pl - prace nad grą trwają, po zarejestrowaniu się na forum można się przyłączyć
  • podręcznik/podręczniki: chwilowo brak, PDF z mechaniką dostępny w dziale download na oficjalnej stronie
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 License.